上回提到在牀上不知不覺睡著了,瞓到矇矇矓矓之際,聽到亞姐叫人起身食早餐(已是1月6日),當然拿拿臨去刷牙‧其實醫院啲食物都吾係好難食,我食果份早餐,有1碗大粥同一碗細粥(冬菇碎肉粥),有一包太平梳打餅。可能太緊張關係,都無乜胃口,一碗細粥都食吾晒。之後最折磨人陣痛先開始........

食過早餐後,醫生會續個檢查,醫生話我個度數夠,所以未生得,(檢查時醫生先戴個手套,然後探入我子官內,睇個度數開到幾大,通常要開到8,9度先生得),果刹那,係吾會諗到尷尬 ,呢啲就係做媽媽的喜悅,勝過一切痛苦,難堪。

我心諗仲未生得,點算呢,因為我串了洋水,怕吾怕影響bb呢,如果係危險的話,醫生一定會摧生,就咁樣說服自己,等到自己無咁驚,擔心。成日流流長,有咩好做呢,原來係好快過的,點解咁講,因為陣痛先剛剛開始,開始時既陣痛,你仲可以忍受,久吾久痛吓,你仲可以行來行去,冋隔離牀既大肚婆聊聊天。到午餐時間,好好奇食啲乜,原來係雞肉,飯,同埋一個橙,今次食得好多,可能早餐食得吾夠飽,午餐參吾多食晒。食完就係牀邊散步,小睡片刻。

但到了4、5點時,果種陣痛頻密咗,而且俾之前更加痛,唯有行吓減吓痛到痛楚。到了探病時間到,屋企人帶咗好多乾糧俾我,又好擔心我,真係好多謝佢地。不過我都無乜心機,因為陣痛越來越頻密,同埋痛到行又吾係,坐又吾係,我大姐見我咁辛苦,就叫姑娘睇吓我生得未,姑娘檢查後,又係果句度數未開,仲未生得。教我寫低陣痛次數,分鍾,以方便統計。佢地陪我到9點到,叫佢地返屋企,因為我6號個晚,仲未生得。返到病牀,我想瞓教,發覺係瞓吾到,個種痛每5分鍾痛一次,又時痛到標冷汗,頂吾信,按鍾叫姑娘,同佢地講好痛,佢地幫我檢查﹐都係果句、度數未開夠。佢地就教我深咮吸,以減輕痛楚。

果晚如是者,係牀上記錄陣痛次數,有時訓著咗,都痛住醒咗,全身標住冷汗,有時凍,有時熱,果刹那,真係好想哭,點解要我自己係呢到接受痛楚,我老公係邊呢。不知不覺,醒吓、瞓吓等到第2朝。吃過早餐後,老公1 早黎探我,出去病房吹吓水,然後姑娘話醫生檢查,返入病房。醫生檢查完,就話我仲未生得,不過等到有產房有位,就要催生。

我出去同老公講,叫佢返屋企休息吓,因為呢幾天佢頻頻撲撲,都好辛苦,仲有醫生話吾知產房幾時有位,所以就叫佢返去。而我入番房休息吓,大約1個鍾到,姑娘話有位﹐叫我換衫,而我即刻打返俾老公,話我生得喇,我都有啲吾好意思,好似玩緊佢咁。叫佢走黎走去。花b出世即張開始.........(欲知事情發展,請留意生花b的經過2)

arrow
arrow
    全站熱搜

    fafive531 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()