close

上回提到要入產房,換好醫院提供既衫,的衫好得意(裏面乜都吾著,外面著住一件紫色袍,不過條繩係後面綁,我換個陣時心諗,點解要咁著架,條繩係後面點綁呀,無辦法,肉隨砧板上,唯有照做啦。

換好衫,出去坐咗一陣,之後姑娘推咗張牀入黎,叫我瞓上去,然後向產房出發。瞓係張牀上面,心裏面又驚又喜,驚既係生B係味會好痛,要幾耐呢?喜既我可以同我肚裏面既BB見面啦— 短短路程,已經到達產房,入到去,裏面環境好白好光,有好多儀器,見到幾位姑娘己經係到聊聊天,個氣氛都OK,吾算好驚。

首先姑娘叫我過牀先,我知道件紫袍有乜用,佢既作用係好似一張被咁,方便隋時伸手、轉身及檢查。然後同我對吓啲資料,之後開始有姑娘、醫生係我隻左手抽血,插針,好痛但又吾敢出聲。然後又吾知咩紅十字會話抽血吾知做乜,個時痛到矇矇查查,乜都話好,點知係要右手抽血,仲要係3支(吾知有冇記錯呢),心諗,天呀,抽完左手又抽右手,總之吾應承,唯有死隠啦。之係有個姑娘走過黎,話如果你覺得痛既話,你就用呢個吸盤,就可以減低陣痛既痛楚。吾記得係咩氣體,仲之吸完真係無咁痛。

諗住做完咁多事前玏夫,以為生得啦,因為陣痛越來越痛,點知只開得3度,點解我會知,我隱約聽到啲姑娘講,佢地有部儀器檢查住的。可能未生得關係,啲姑娘就係間房出出入入,而我不斷聽到儀器發出既聲音,同埋隔離房生BB太太的呻吟聲,BB出世既哭聲。此起彼落。

我不斷望住個鐘,時間一分一秒咁過,點解仲未生,我個肚越來越痛,(可能係摧生針關係),吸氣都好似止吾住。姑娘可能見我咁痛,走過黎問我需吾需要打止痛針,之後佢俾個MENU我,俾我選擇邊個PLANE,打止痛針只可以打一次,如果我而家打,之後藥力過後痛點算呢,而我最後打咗無痛分勉,標明無害,之前聽有啲人話打咗對BB吾好,但我家姐生個時都打過,我心諗應該冇問題,因為實在太痛了。起初我以為係隻手打支針,好簡單啫。原來我低估咗呢支針,佢吾係直接打係手到,而係經背脊落藥水,係有條幼管插入背脊,個種痛,我記得我痛到忍吾住叫咗聲,之後你會感到有啲涼快既感覺,真係無咁痛,姑娘話如果你覺得痛,你可以按個制,啲藥水就會落,不過要記住按咗幾多次,由於太攰關係,不知不過瞓著咗,之後又痛醒,一路係咁吸氣,因為我想盡量吾用無痛個隻,望一望時間已經係不午,係我迷迷糊糊之間,姑娘拿著電話俾我,話我屋企人揾我,原來係我大姐,因為太耐關係,所以好擔心,問吓狀況,如是者,時間去到黃昏,當姑娘替我檢查温度,發覺我正發緊燒,我同佢講我想飲水,佢話吾可以食野同飲水,之後俾咗條濕毛巾我濕吓個口。但果陣度數開度8到就停咗,咁醫生話要抽啲組織檢查,但由於BB掉咗頭關係,所以係頭頂抽,不過醫生話冇事,吾會影响BB的。之後過咗一陣間,一個醫生就行咗入黎,跟姑娘問吓狀況,我隠約聽姑娘問醫生須吾須要開刀(我心諗,痛咗咁耐,先話要開刀,我吾想經歷2次痛。醫生問姑娘度數開到幾多,姑娘答咗之後,醫生話準備生,不過要吸BB出黎。佢地話吸BB出黎,個頭仔會有少少拉長,之後大啲就吾會。

姑娘首先叫我將雙腿分開,然後放係果架度,然後開始生花B了。起初佢地叫我用力屙佢出力,我不斷重覆呢個動作(吾.......吾.......深呼吸、吾............吾.........)之後佢地會讚你做得好,無言係精神上俾咗啲鼓勵你,過咗一陣,佢地話頭仔出緊黎,叫我用力屙,但又吾俾我出聲叫出黎,要我留番啲氣力生。我不斷用晒我身上所有氣力屙,之後冇晒痛既感覺、全身鬆晒,原來醫生吾知幾時吸咗花B出黎喇,果一刹那,所有既痛,已經抛諸腦後,換來係一種幸福`喜悅。之後姑娘可能幫花B抺身,我第一次聽到花B喊,雖然吾係好大聲,但已經好感動,之後姑娘抱住花B,近佢黎俾我睇,好似發緊夢,懷住花B咁耐,終於可以同佢近距離接觸,回想起所有痛苦,通通都值得的。(完)

arrow
arrow
    全站熱搜

    fafive531 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()